De aller links onderste wordt niet afgemaakt.

Toegevoegd na 8 minuten:
Het gifje bevat twee wisselingen in één ronde
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Visuele truuk, thats all.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha, die Babyfaced;

Simpel; die twaalfde persoon heeft een gespleten persoonlijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij het mannetje links onderin wordt alleen het puntje van z'n haar weg gehaald en zelf blijft hij in z'n geheel staan, waardoor het er 13 worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat er hier gebeurt is dat er van ieder van de 12 personen een klein (maar verschillend) plakje wordt uitgesneden en daarmee de 13e gemaakt, Let maar eens op de personen zelf, de knieen van de een, enkels, buik enz. Bij alle 13 personen ontbreekt nu een klein stukje, maar dat valt bijna niet op. Vroeger (nog steeds?) werd er zo wel eens van 12 biljetten (bv 10 gulden) 13 biljetten gemaakt.